Hjælp til bogføring og løn, daglig administration
Hjælp til bogføring og løn er noget mange virksomheder ønsker, da man ofte kan føle, at der bliver brugt for meget tid på det. Hos Revida Revision er det blot nogle af de mange ting vi kan stå for når det gælder den daglige administration.
Uanset det forretningsmæssige behov, skaber vi sammen de rammer som passer til jeres virksomhed. Ud over aktie- og anpartsselskaber, håndterer vi også administrationen hos andelsboligforeninger, forsyningsvirksomheder med flere, der har behov for professionel håndtering af økonomisk administration.
Ro i maven når der ydes hjælp til bogføring og løn
- Bilagshåndteringen er forskellig fra virksomhed til virksomhed, hvorfor vi finder den rette løsning sammen. Men som udgangspunkt håndteres bogføringen digitalt ved scanning af bilag og som nemt kan findes frem igen.
- Vi sørger for at lønberegningen overholder alle aftaler og deadlines
- Din rådgiver hos Revida Revision er altid kontaktbar og kan bistå med sparring og besvare alle typer økonomiske spørgsmål. Din rådgiver kan ligeledes sørge for at kontakte dig såfremt der kommer ændrede regler og reguleringer
- Fleksibel fakturering gør at vi kan fakturere månedsvis, kvartalsvis eller halvårligt
Bogføringsloven stiller krav til din virksomhed
Selvom en revisor hjælper med bogføring og løn, har du som virksomhedsejer stadig pligt til at gemme al bogføringsmateriale på betryggende vis i fem år ved udgangen af regnskabsåret. Fra 1 januar 2023 skal al bogføringsmateriale være digitalt.
Denne lov gælder alle virksomheder der er etableret i Danmark og alle aktiviteter der eksekveres i erhvervsøjemed i Danmark. Loven gælder ligeledes virksomheder der er fuldt eller begrænset skattepligtig til Danmark eller som modtager økonomisk støtte fra staten eller EU.
Hvis du er interesseret i og vide mere om bogføringsloven, kan du læse mere her.
Vi får hjælp til bogføring og løn fra Revida.
Alt kører strømlinet og deadlines bliver overholdt til tiden hver gang. Men det vi sætter størst pris på er, at de altid er tilgængelige og at der ageres upartisk og professionelt i en behagelig og serviceminded tone.
John Steffensen